مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17سياسي

موج وارونه| چرا گزینه اول رسانه های بیگانه کاهش مشارکت است؟/ تلاش برای مهندسی افکار


نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیئت نظارت و مطبوعات گفت: گزینه اول رسانه های بیگانه در همه ادوار انتخابات کاهش مشارکت و رأی ندادن مردم هست و تمام تلاششان مهندسی افکار عمومی به نفع خودشان است.

- خبرگزاری فارس-گروه رسانه: میزگرد موج وارونه با موضوع ارزیابی تکنیک های عملیات روانی رسانه ها قبل حین و بعد از تبلیغات انتخاباتی با مشارکت خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو برگزار شد.

در این میزگرد دکتر پدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیئت نظارت و مطبوعات و دکتر معصومه نصیری مدرس دانشگاه و پژوهشگر سواد رسانه ای و مریم فیروزفر مدیر گروه هنر و رسانه خبرگزاری فارس حضور داشتند که متن آن در ادامه می آید: ** قبل از اینکه آغاز کنیم من می خواهم یک سؤال بپرسم.

خانم فیروزفر در قسمت های پیشین برنامه موج وارونه همراه ما بودند.

ما در تمام این برنامه ها تلاش کردیم که از منظر رسانه نگاه کنیم به مسئله ی جدی ای به نام انتخابات.

خانم فیروزفر ماجراهای رسانه ای را در قامت یک ژورنالیست و خبرنگار پر سبقه و سابقه می خواهم از شما بپرسم که بعد از آن ورود کنیم که به گفتگو و محضر عزیزان بزرگوار باشیم.

به نظر شما ماجراهای رسانه ای در این دور از انتخابات نسبت به ادوار پیشین بیشتر توانسته روی مردم تأثیر بگذارد یا کمتر؟ فیروزفر: به نظرم اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج وارونه| چرا گزینه اول رسانه های بیگانه کاهش مشارکت است؟/ تلاش برای مهندسی افکار

موج وارونه| چرا گزینه اول رسانه های بیگانه کاهش مشارکت است؟/ تلاش برای مهندسی افکار